Helg

0kommentarer

Vissa veckor går väldigt långsamt och det känns aldrig som det ska bli helg, medan det ibland verkar som det bara är måndag, onsdag och helger i veckorna. :-P Förra helgen var jag ju förkyld, hängig och hade en väldigt tråkig helg. Den här däremot har varit väldigt trevlig!

I fredags träffades vi, tre fd kollegor, hemma hos J. Vi åt, drack, pratade och för första gången spelade jag x-box kinect, satan i gatan vad roligt! Det var längesen vi träffades, en riktigt härlig kväll. :-D

Lördagen spenderade jag återigen m C o hans familj. Vi åt pizza, drack kopiösa mängder cola, spelade Disney TP och en massa omgångar trekort (som jag dominerade :P). Gosade och bar runt bebben en hel del också, mysigt. Det var precis vad jag behövde efter en liten lätt ångestattack under eftermiddagen.

Träffade nämligen på en släkting när jag var ute och gick. Som tydligen tyckte att det var okej att vara påverkad mitt på dagen...han vet vad vi tycker och ändå...tycker jag borde kunna sluta att påverkas men näpp...

Nu har det återigen blivit tisdag. Jag har suttit och njutit av komediserier på femman. Men nu är det hög tid att sussa, fast det är klart, jag har ju sovmorgon i morgon så det är ingen brådska :-D

godnatt

Kommentera

Publiceras ej