rastlöshet

0kommentarer

Den fyrbenta varelsen hemma hos mig är lite lätt rastlös. Han tycker inte om att vara ute i snö och kyla så nu går han ut max några timmar per dag (eller rättare sagt varannan dag) istället för typ 10h. Ibland tar rastlösheten överhand och han dundrar runt i lägenheten medan han jagar sin lilla råtta, som är så liten att ställer han sin tass på den så försvinner den :P

På onsdagarna har jag sovmorgon och går upp en timme senare än vanligt. Igår tyckte nog inte bebisen om att jag låg längre i sängen för först sprang han runt med sin leksak och väckte mig. Sen vaknar jag av att han sitter i sängen bredvid mig och stirrar på mig. Tredje gången väcker han mig genom att slicka mig på pannan. Kunde inte göra annat än skratta. Snacka om att vara desperat efter lite
frukost. :P

Katten lär bli ännu mer missnöjd för när man tittar ut genom fönstret så faller snöflingorna tätt. Har snöat ganska länge nu så räknar med många centimeter tyvärr. Men imorgon är det fredag i alla fall och ytterligare en vecka har gått.

Nu har 6min reklam varit och jag ska återigen vända blicken mot tv:n för ikväll tittar jag på nya serien "Revenge" på 3:an. Handlar om Emily Thorne, egentligen Amanda, som i ung ålder hamnar på instituation efter att hennes pappa blivit bedragen och satt i fängelse. Serien handlar om hennes hämnd på de personer som varit inblandade i den lilla familjens öde. Gillar serien skarpt!

Önskar er en härlig helg!
xoxo

Kommentera

Publiceras ej