trasiga naglar

0kommentarer

För tre veckor sedan gick tre naglar sönder på vänsterhanden. Två fick bara hack men den tredje sitter bara ihop med typ 3millimeter men det var så långt ner att jag ville inte ta av den. Brukar lagar mina naglar med toapapper och genomskinligt lack. Låter lite skumt för er förstår jag men brukar funka fint.
 
Efter en vecka var jag i centrum och shoppade lite. Köpte mig ett Isadora lack, Polar Nights, så himla fint, blått med glitter i. Älskar det! Hittade även ett nagellim som bara kostade 39kr så jag tänkte, varför inte. Köpte och testade det. Så nu har naglarna hållt i två veckor till. Nöjd. Brukar inte kunna ha så här långa naglar för de brukar bara gå sönder, men med limmet så är det ju bara att fixa sprickor och fortsätta sin dag :-D
 
gamla sättet att laga på, papper och lack.
 
 
 
 
var svårt att få med färgen och glittret i lacket på bild samtidigt. är väldigt fint iaf!
 
Den här veckan har jag varit lite rebell på jobbet, tog en extra sovmorgon i torsdags (mina elever hade bad med annan lärare) samt gick hem 30min tidigare igår (fick åka med en kollega). Skönt och välbehövligt! Vet att jag jobbat mer än tiden jag "ska" så då är det okej att ta ut lite tid, men samvetet gjorde sig påminnt ändå och plågade mig lite men det struntade jag i! Jag var modig :-P hehe. Dock varit genomförkyld sen igår morse så inte orkat göra något med min lediga tid. Har inte ens julpysslat, hoppas jag orkar det imorgon.
 
Önskar er en trevlig kväll!
Isadora, Polar Nights,

Kommentera

Publiceras ej