irriterad & trött

0kommentarer

Fy vad irriterad jag har varit. Speciellt igår, det var verkligen ingen bra dag. Uttrycket -fy fan- gäller för typ hela dagen, allt ifrån isbanan på morgonen när jag skulle till jobbet till att jag satt 2h på jobbet samt 1,5h hemma för att göra grupper till julpysslet. Allt strul på jobbet med att frita och f-klass ska in i skolbyggnaden är inte heller så kul, finns inte ordentligt med plats helt enkelt. Största problemet är var biblioteket ska vara, finns inte plats...tycker inte det är okej att det ska vara i källaren men var ska det vara annars? På vinden? Blää....
 
Hade svårt att somna igår pga hjärnan fick frispel och snurrade som attans. Ska lägga mig nu och hoppas den kan vara mer samarbetsvänlig ikväll och låta mig somna direkt....
 
Enda bra saken är att det blivit lite kallt igen så efter regn och slask har det nu kommit lite vit snö igen.
Hoppas ni har en bättre vecka än mig.
xoxo

Kommentera

Publiceras ej