Konstiga drömmar...

0kommentarer

Två nätter i rad har jag drömt märkliga saker som har känts så sanna att jag verkligen trodde dem var det...
 
Första drömmen var att jag skrev in mig själv på psykakuten. Fick stå i kö i två timmar, så jag skickade hem släktingar som var med mig (såg dem bara när jag sa till att de skulle gå hem). Var först inte så orolig för jag hade varit inskriven där förut. Under tiden jag väntade blev jag mer och mer orolig och nervös, hade inga saker med mig och började ångra mitt beslut. Sedan vaknade jag...allt kändes jätteskumt...
 
Andra drömmen var att jag var i någon stor lokal där det fanns mer folk. Jag såg en person, X, som jag tycker mycket om och som jag umgåtts väldigt mycket med under många år, men inte i sommar pga vissa saker (inte osams utan X har bara haft andra saker att göra och jag har inte riktigt vetat hur jag ska förhålla mig till vissa nya saker). När X såg mig gick X iväg, undvek mig flera gånger, kändes jättekonstigt för mig. Till slut gick jag dit och ifrågasatte vad som hände och fick då höra att jag var för hård och att X inte hade vågat ringa mig, grät...tumult...jag fattade ingenting...
 
Drömmarna visar typ verkligheten, har haft problem med X och vi kan inte prata som förr, har dessutom varit lite orolig över saker och ting så kändes väldigt verkligt...usch.... Men om nån av er har en annan tolkning av mina drömmar så tar jag tacksamt emot dem :-D
 
Detta är sista dagen i frihet, ny termin börjar imorgon... Tur jag inte är en person som funderar mycket och får ångest över saker och ting, för då skulle nog den här dagen vara ganska jobbig :-P
 
önskar er en bra vecka!

Kommentera

Publiceras ej