Jobbstart -12

0kommentarer

Jaha, så var det dags igen! Har gjort tre dagar på nya terminen och än så länge går det bra, förutom att gå upp på morgnarna. Det är skönt att man har en veckas jobb innan eleverna börjar, vi har haft mycket möten men även lite egen tid. Spenderat sjukt lång tid på att diskutera scheman och lägga dem (beror inte bara på att jag är dålig på det, fast mestadels :P )
 
Känns skönt att få fortsätta på samma arbetsplats och att jag visste det redan i våras. Är van annars att få flytta på mig och göra olika saker. För första gången ska jag dessutom ha en ren år 4. Har förut fått hoppa in i klasser i år 5 eller 6 vilket gör att man inte är "första" läraren utan tar över det någon annan påbörjat. Ska bli spännande!
 
Inte nog med att jag har svårt att gå upp, jag har ännu svårare att gå och lägga mig. Borde sova nu men gillar ju att sitta uppe länge och efter att ha gjort det hela sommaren är det svårt att bryta den vanan...menmen nu blir det tandborsten och sen en liten lässtund.
 
Godnatt

Kommentera

Publiceras ej