...trött...saknar...

0kommentarer

Fruktansvärt trött. Varför? Har inte direkt slitit den här veckan då måndag och tisdag var studiedagar så barnen har jag bara haft två dagar. Däremot är jag fortfarande förkyld vilket tar på krafterna. Dessutom hade jag föräldramöte igår kväll vilket innebar att jag inte var hemma förrän klockan 9 på kvällen och så åkte jag till jobbet igen idag halv 7. Blev inte mycket till vila direkt...

Inte många arbetstimmar kvar dock förrän det är helg dock och då händer en hel del. Imorgon ska jag till stan och hälsa på min lillasyster som flyttat samt köpa födelsedagspresent till min mamma som vi ska fira på lördag. Imorgon kväll ska jag dessutom till en kompis på vin/ost-kväll. Brukar bli mycket både drickande, ätande och ventilerande. Välbehövligt.

Dagar som denna saknar jag min vän K extra mycket. Hade hon bott kvar hade jag gått över gården hem till henne för en kväll med te, prat och musik. Saknar...

Kommentera

Publiceras ej