Lov

0kommentarer

Idag klockan 16.10 gick jag från jobbet och då fick jag lov. En veckas ledighet. Välbehövlig för de sista tre veckorna har varit jobbiga och den kommande månaden blir tung också då alla utvecklingssamtal ska förberedas och genomföras. Har flera gånger sista tiden fått lite lätt panik och ångest på jobbet, så mycket man måste tänka på. Har till och med skapat ett nytt ord, 'panikat'. Och ja, jag har panikat flera gånger den här veckan. :-P

Men nu ska jag koppla av, försöka släppa alla tankar på skriftliga omdömen, bedömningar, iup:er och elever. Inte gjort några stora planer för veckan direkt, sova, läsa och förhoppningsvis träffa en vän för lite fika. Men först ska jag ladda för lite fest imorgon. Längesen, så här ska finkläder på, sminket smetas ut och drinkarna mixas för att sedan gå ut och svänga de lurviga ett par varv på dansgolvet.

Önskar er en trevlig helg
xoxo Alexandra

Kommentera

Publiceras ej