Söndag igen

0kommentarer

Känns som att de sista veckorna har gått så himla fort. Nyss var det veckan fredag innan höstlov, sen var lovet slut, så hade två veckor gått och nu är det bara tre och en halv vecka kvar till jullov :-O Har kommit igång med utvecklingssamtalen fast hittills har jag bara haft en tredjedel av dem men med den här farten är snart dem klara också.

Helgen har inte varit superspännande direkt, men jag har fått en hel del gjort. Igår lördag städade jag och pyntade för advent. Fick mer gjort än jag troddde, vilket var väldigt skönt. Dessutom fikat och umgåtts endel med släkten. Inte sovit så mycket som jag hade behövt men nu ska vi inte vara såna ;-P

Har tagit en snabb promenad på gåbandet, duschat och nu är det dags att fixa naglarna. Ska testa ett nytt lack från Kicks egen kollektion, Rocky Bronze, ett brunt lack med mycket glitter. Förresten, det blåser halv storm ute men är varmt, har fortfarande balkongdörren öppen. 27 november :O
Önskar er en bra vecka!
xoxo

Kommentera

Publiceras ej