Fryser...

0kommentarer

Det är inte alla dagar som är bra dagar. Har varit väldigt rörigt på jobbet idag, inte i någon klass utan mer allmänt med olika möten, kollegor som är borta och mycket att styra med. Hade i alla fall en lektion som fungerade väldigt bra. Vi jobbar med fritt arbete i historia, några gör en pjäs medan andra gör affischer och de jobbar superbra. Det är kul att få ge beröm och känna att allt slit man lagt ner faktiskt lönar sig.

Men allt fungerar inte bra... Har inte haft problem med axlar och nacke förut men sista året har jag känt mig väldigt stel och spänd, van vid huvudvärk men det har också blivit oftare. Skulle behöva en tekväll med K för att få bort lite oro, spänningar plus kylan som är både utifrån och inifrån men men...försökt äta upp mitt kylskåp istället och det har jag i alla fall lyckats bra med  ;-P

Har något lite kul att se fram emot, nästa vecka är det julbord med jobbet vilket jag ser fram emot, älskar julbord. Innan dess är det medlemskväll med facket där det serveras både mat och underhållning. Alltid roligt att träffa gamla, nya och nuvarande kollegor på annan mark än arbetet. På tal om det så kan jag meddela att personalfesten i fredags var mycket trevlig. Det blev taco, julklappstävling och musiktävling. Nice!

Nej, nu ska jag gå och lägga mig i förhoppningsvis en varm säng för jag är väldigt frusen. Hoppas ni har en bra vecka. Om inte så är trösten att det snart är helg =)

Godnatt
//Alexandra

Kommentera

Publiceras ej