Nyår 2010

0kommentarer

Vi har under ganska många år haft släktmiddag på nyårsafton. I år höll det på att inte bli någon men till sist blev det en enklare middag. Därav att jag satt hemma ensam från halv elva o framåt över tolvslaget. Kan inte säga att det kändes jättekul men katten blev glad. När raketerna började dåna gömde han sig och när han väl kom fram så har han varit som en igel på mig. Låg t.o.m på mina fötter när jag satt på toan =)

Jaha, nu är alltså frågan vad nya året ska föra med sig...Har väl inte varit supernöjd direkt med dem sista åren jag har bakom mig så hoppas att det nya blir bättre.

Nu ska jag snart sova för imorgon blir det födelsedagsmiddag kl.3. Kära morfar fyller 80 år :D

Önskar er ett härligt 2011
! (önska kan man ju, hur jag sen tror det blir är ju nåt helt annat :-P )
kram <3

Kommentera

Publiceras ej