Jul!

0kommentarer

Hösten har känts sååå lång men samtidigt har den gått superfort. Igår hade vi julavslutning i skolan och idag har jag uträttat massa ärenden. Efter att ha sovit 10h förstår och vaknat utan alarm, vilket var underbart!

Nu är klockan halv 3 på natten och äntligen har alla julklapparna blivit inslagna. Mamma+man var här och drack lite glögg förut, jag har gjort revbensspjäll, citrussill och jansson som jag ska ta med till julbordet. Sen har jag gjort en liten skinka till mig, men var så mätt att jag inte ens orkat smaka den, hemska upplevelse :O

Men nu är det dags att gå och lägga sig. Ska till mamma på julfrukost imorgon halv10 så upp tidigt för en dusch innan.

Jag önskar er alla en härlig jul med nära och kära!
kram <3

                     mamma hade med sig paket till min lilla bebis!


Kommentera

Publiceras ej