besök <3

0kommentarer

Under veckan som gått har jag varit trött och irriterad. Det har inte hänt någon stor och jobbig sak men många småsaker blir jobbiga efter en längre tid. Har dessutom stressat runt och försökt fixa massa grejer samtidigt som det känts som om inget blivit gjort...ska bli väldigt skönt med lite ledighet.

Fick en trevlig överraskning i fredags. Min vän B kom på besök. Mer än 1,5 år sedan han var här sist, han har varit djupt saknad. Tyvärr åkte han hem idag så tiden blev för kort. Men vi har haft några trevliga samtal, många kramar och några öl.

I fredags bjöd han mig på middag i viken. Några vänner var där också så vi drack lite och pratade. Han var ganska full och sa en mycket pinsam sak inför vännerna. Har aldrig varit så lik en tomat förut :-P Igår lördag, hade vi följe ner till centrum där jag skulle julshoppa med mormor. Vi klafsade runt i regnet/snön. Senare på kvällen kom han hem till mig och jag bjöd på middag, stekt rostbiff med rotfrukter i ugn och till det sås med vin, balsamico, trattisar, lök och vitlök. Mums =) Avslutade kvällen med att titta på "Avatar" som vi båda älskar.

B är väldigt speciell, han är impulsiv, naiv, världsvan, kramgo, tillgiven, egoistisk och tyvärr en alltför stor älskare av alkohol. Men jag älskar honom i alla fall. Det värsta är att när han åkt lämnar han ett väldigt stort tomrum efter sig och ensamheten känns ultrastor........

4dagar till jullov :-D

Kommentera

Publiceras ej