Slut på semestern

0kommentarer

Sitter här och njuter av sista sena kvällen innan det imorgon är dags att lägga sig tidigt för att orka upp och jobba. Känns konstigt att ett helt sommarlov har gått... svårt att förstå, men så är det i alla fall. Har varit väldigt skönt och lyxigt, min första betalda sommarledighet. Bara hoppas att man samlat på sig tillräckligt med kraft för en hel termin.

Idag har vi firat en födelsedag, var trevligt. Träffade några släktingar jag inte sett på länge. Trots att det var en trevlig dag så blev jag ganska låg efteråt. Dels pga minnet från förra årets firande, var orolig att det skulle bli som då eller ännu värre, men å andra sidan värre kunde det nog inte bli... Men nu blev det en bra dag, så jag vet inte varför det kändes jobbigt...jaja inte allt man förstår här i världen :-P

Här kommer några bilder som känns riktigt somriga och roliga!

   
Sommarfärgerna.                 Mina naglar.                       Mammas naglar.

Kommentera

Publiceras ej