Hösten 2010

0kommentarer

Min hjärna kan verkligen inte greppa att en hel höst snart har passerat. Känns väldigt delat, på ett sätt känns det som om jag nyss började jobba samtidigt som det känns som om jag gjort det här hur länge som helst...

Det finns människor som säger typ, ni lärare, ni har det så himla bra med alla era lov och korta arbetsveckor. Jag kan säga att loven är extremt välbehövliga och arbetstiden är inte kort, vi har ju faktiskt 45h veckor och jag spenderar runt 42h i veckan på jobbet. Jag gillar verkligen mitt jobb, men lätt är det inte... 

Höstlovet spenderade jag i soffan, sängen och ihop med min vän S. Var härligt. Annars är det lite ensamt, i veckorna jobbar jag och varken hinner eller orkar vara särskilt social, och helgerna har varit ganska tomma på sysselsättning. Fram tills den här helgen, för nu är det fullsmockat, personalfest igår, julhandel i Linköping idag, så julbord och imorgon julhandel i Norrköping. :O

I förrgår fick jag bekräftat att jag får fortsätta som klassföreståndare i vår också. Har aldrig haft samma klass i ett helt år, så det känns jättebra!

Nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar med ytterligare en dag fylld med shopping :P
Godnatt =)

Kommentera

Publiceras ej