Grön sista skoldagen onsdag

3kommentarer

Man tror inte att den kommer att komma. Att man kommer överleva. Tänker att jag hinner bryta ihop innan det är dags. Men så helt plötsligt så är den där. Sista dagen i skolan innan skolavslutningen och det är idag. Gått sjukt fort samtidigt som jag aldrig trodde det skulle ta slut.
 
Eftersom det är skolavslutning imorgon så var jag ju tvungen att göra avslutningsnaglar och har kombinerat det med Karins Gröna Onsdag. 
 
 
 
Det är tänkt att det ska vara en gräs med rosa blommor. Det rosa lacket är Oriflames Strawberry. Det gröna är två olika nyanser. Den ljusa är Oriflames Kiwi och det mörkare än Essies On the roadie. Även om det inte blev som jag ville, önskade att det skulle synas mer grässtrån, men är ändå nöjd, lite annorlunda och somrigt.
XOXO 
grön onsdag, nail art, nail art blommor, skolavslutning, sommar, stressad lärare,

3 kommentarer

Lottsky

14 Jun 2017 21:12

Vilken somrig och fin manikyr!

Svar: Tack så mycket! Ja den blev somrig, ännu bättre i verkligheten.
Alexandra

Karin || Vacker & Underbar

14 Jun 2017 22:38

Underbar! Lycka till på skolavslutningen, vattenfast mascara är ett tips! Kram!

Svar: Tack, blev nöjd, ännu finare live faktiskt. Haha ja, är väldigt fint med avslutningar. Kram
Alexandra

Anki

15 Jun 2017 09:22

Men det vart ju jättefint och somrigt.

Svar: Tack! Ja, somrigt och jag gillar att titta på naglarna.
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej