Bilturer + nr. 42

0kommentarer

Flyttat klart, sista var förrådet samt en tapetvåd och det fixade mamma, Conny och jag idag. Bara att packa upp allt. Har iaf blivit bättre. Igår var Tommy och jag hos mamma och Conny i stugan. Kerstin var där. Kul att träffa henne.
 
Men annars har jag  känt mig låg sista dagarna. Ikväll bara ligger jag på soffan...och efter förrådet tog jag en tupplur. Trött. Hängig. Deppig. Tror detta med pappa har påverkat mig mer än jag tror och önskar. Klarar inte att vara ensam...brukar bli piggare när jag är med Tommy. Hoppas vi kan göra nåt imorgon. Vi har suttit på verandan flera kvällar. Han har även varit här och druckit kaffe och käkat jordgubbar. Sista två kvällarna har vi avslutat med en biltur, Fia har varit med också. Igår körde vi ut till Fyrudden. Såg två rävar, en katt samt ett vildsvin. Det stod bara några meter ifrån oss på vägen, stort typ 100kg, tur Tommy körde lugnt för se det ville man inte krocka med. Har aldrig sett något på så nära håll. 
 
Jaja. Hoppas på en bättre dag imorgon... 
 

 
Sommar, en tid för optimism. 
Alla ska känna glädje, 
kärlek och tacksamhet. 
Sommar, en tid för sol och bad. 
Alla ska vara snygga, 
smala och glada. 
Sommar...blir inte alltid som man tänkt sig... 
 

 
Bilpromenad, Djurtur, Flytta, Sommarlov, ensamhet, trött, ångest,

Kommentera

Publiceras ej