ledig grön onsdag

4kommentarer

Nagellack nagellack nagellack. Dessa små flaskor med olika utseenden och olika färgade innehåll kan göra mig så glad. Har under påsken haft fem olika våriga färger på tassarna och det har verkligen muntrat upp (inte så att det sker några mirakel men ett litet leende iaf).
 
 
 Men idag är det grön onsdag hos Karin och dags för en grön manikyr. Så igår kväll gjorde jag en dotticure (eller gjort en massa prickar på naglarna)  med tre olika gröna färger.jag var klar tyckte jag att något saknades så lade till ett rosa också och helt plötsligt kändes det bättre. Vad säger ni?
 
 
Lacken är: NfuOh nr.431, Isadora - Limonade, Layla - Emerald Divine samt Oriflame - Strawberry.
 
 
Var tvungen att lägga dit en liten bonusbild på sötnosen ❤
Nu ska jag ut och njuta av solen, hälsa på morfar samt luncha med mamma och Conny. Ha en bra dag!
Isadora - Limonade, Layla - Emerald Divine, Nfu Oh nr431, Oriflame - Strawberry, dotticure, katter, nail art prickar,

4 kommentarer

CrimsonAnna-vardagslyckans sköldmö

30 Mar 2016 10:37

Båda manikyrerna är väldigt fina :) Kul idé med prickarna.

Svar: Tack! Tänker att när jag inte har något nytt lack att visa så får jag göra något nytt på annat sätt. Gillar prickar, gör mig glad!
Alexandra

Anki

30 Mar 2016 18:55

Fina manikyrer båda två och så en söt misse på det, kan knappt bli bättre.

Svar: Tack! Glad-manikyrer :D Jag vet, han är bäst!
Alexandra

Lottsky

30 Mar 2016 19:20

Fina manikyrer - och visst ger rosa lite extra umph till det gröna! =)

Svar: Tack! Ja, kände att manikyren behövde något mer och som sagt, rosa var precis vad som behövdes =)
Alexandra

Karin || Vacker & Underbar

30 Mar 2016 21:23

Åh så himla fint! Världens sötaste kisse med!

Svar: Tack! Ja det blev bra, gör mig glad. Mmm vet, världens bästa är han =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej