liten grön onsdag

3kommentarer

Måste kalla detta för liten Grön Onsdag för jag deltar med en skittle så det är bara fyra naglar som är gröna, å andra sidan är det två olika lack! Hoppas Karin godkänner det ;-)
 
Ena lacket är Isadora - Limonade och det andra är Essie - turqouise & caicos. De andra är OPI - A Roll In The Hague, Oriflame - Strawberry samt Oriflame - BRZ Blue.
 
 
 
Måste även visa min förra manikyr. Testade för första gången Dry Brush Mani. Man målar naglarna i en grundfärg (vit för mig) och sedan använder man andra lack som man målar över med (använde två olika gula och ett rosa). Med de lacken man målar över med torkar man av penslarna väldigt väl och sedan drar/duttar man ut det lilla lacket som finns kvar på naglarna. Mitt försök blev inte ultimat men helt ok.
 
Googla gärna för fler manikyrer :D
 
 
Dry Brush, Essie - turquoise & caicos, Isadora - Limonade, OPI - A Roll In The Hague, Oriflame - BRZ Blue, Oriflame - Strawberry, grön onsdag, manikyr, skittle,

3 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

20 Jul 2016 21:53

Jättesöta manikyrer!

Svar: Tack! Har du testat Dry Brush? Rekommenderas, lätt även om man behöver träna lite 😀
Alexandra

Karin || Vacker & Underbar

21 Jul 2016 07:39

Aldrig testat tyvärr. Är dålig på nailart!

Svar: Vet ju att du säger det men de du gjort har ju varit jättefina! Denna kan man nog inte vara dålig på, väldigt enkel 😀
Alexandra

Anki

21 Jul 2016 19:57

Kul att vi visar samma lika lack idag..limonade iaf.

Svar: Ja titta vad kul! Jag gillar färgen. Inte mycket för riktig neon så denna nästanneon är lagom för mig 😀
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej