grön shoppingonsdag

2kommentarer

Vill egentligen inte säga ordet för det innebär att halva veckan har gått och friheten börjar räknas ner...men jo, det är Grön Onsdag hos Karin idag och jag är med.
 
Igår kväll gjorde jag en drag marble med två gröna nyanser. Jag använde Essie - turquoise & caicos samt A-England - Tess D'ubervilles. Tycker jag fick till lite intressanta snirklar, fjädrar och vågor (eller vad man nu ska kalla figurerna på naglarna).
 
 
 
 
Medan ni läser detta är jag i stan för lunch med Jens och så en liten shoppingtur. Brukar alltid jobba när bokrean börjar så ser fram emot att kunna strosa runt och titta på böcker. Fyller snart år så kan tänkas bli ett litet nagellack till mig från mormor och morfar också.
 
Höll på att glömma, måste berätta nåt gulligt. Baloo har ju blivit en riktig sängkatt, ligger gärna hos mig, i midjehöjd typ en decimeter ifrån mig. Igår vaknade jag av nåt varmt mot ryggen. Då hade han rullat ihop sig till en boll och låg tryckt mot min rygg. När jag vände mig om låg han hoprullad mot min mage. Så mysigt. Han kan verkligen trösta sin "mamma".
 
Hoppas ni har en bra grön onsdag!
 
 
A-England - Tess D'ubervilles, Essie - turquoise & caicos, Tess D'urbervilles, Turquoise & Caicos, bokrean,

2 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

24 Feb 2016 21:37

Fint det blev! Ska ta tag i dina önskemål imorgon, usch min energi är så låg...
Vad gulligt med Baloo! Soto blir också mer och mer kelig men sover inte gärna med mig i sängen.

Svar: Tack, ja jag blev jättenöjd! Ja du får uppbåda lite kraft till det, är ju såå nyfiken på dem! (min energi är också låg, trots lov...) Ja, älsklingen vet vad matte behöver. Tog ett tag med Baloo också men ni ligger han gärna i sängen.
Alexandra

Lottsky

24 Feb 2016 22:22

Vad fint! Måste testa själv någon gång. =)

Svar: Tack! Gör det, lättare än jag trodde.
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej