Födelsedagar 🎂

0kommentarer

IgÄr firade jag min födelsedag, i förskott, hos morfar. Eftersom han inte orkar Äka ivÀg och jag orkar inte ha nÄgot stort sÄ blev tÄrta med svenssons bara. Ingen annan har frÄgat sÄ jag kanske slipper undan. KÀnner mig inte upplagd för nÄgot firande. Iaf sÄ Ät vi tÄrta och det var helt ok. (Blir bara sÄ ledsen..).
 
 
 
 
Idag har vi firat lillebrors 30Ärsdag. Han fyllde ju 17 februari men idag trÀffades vi pÄ Lingonfabriken och Ät brunch ihop. Filip+Chris+Bror+Erik, Pappa+Kerstin, Eva+Peter, mamma+Conny, Elin+Tobbe+Nils, Johan och jag. Saknade lillasyster, och Jens som skulle kommit men fick förhinder. God mat och trevligt sÀllskap. Av oss syskon fick han ett festivalpass till Way Out West i augusti. 
 
 
 
DÀrmed Àr sportlovet slut. Har inte varit tillrÀckligt lÄngt och jag kÀnner mig fortfarande fruktansvÀrt trött och har dessutom haft huvudvÀrk i tre dagar..... Har Ätminstone fÄtt vila, lÀsa, trÀffa lite folk, stÀdat och plockat fram vÄren hemma.
 
XOXO
Födelsedagar, Lingonfabriken, familjen, sportlov, trött, Ängest,

Kommentera

Publiceras ej