trött gammal grön onsdag

3kommentarer

Alltså jag är så sjukt trött och...ja jag vet inte vad jag ska kalla det... Trött, osocial, glömsk och virrig. Men natten till igår vaknade jag av att katten ville komma in. Hade drömt något stort, bekant och läskigt men kan inte minnas vad, gick upp och släppte in honom. Var säker på att det var morgon men klockan var bara 2 vilket innebar att jag hade massa många timmar kvar att sova eftersom jag dessutom hade sovmorgon. Gissa om jag blev lycklig!
 
Men nu är det alltså onsdag och en grön sådan hos Karin. Måste erkänna att jag har inget nytt, är inte på mina naglar och det är bara grönt på fyra naglar meeeen det är en helt ny manikyr, faktiskt en ganska avancerad nailart. Lina ringde nämligen i fredags och ville umgås så det blev promenad, prat och måla naglarna. Tänkte när jag såg bilden på vad hon ville ha, aldrig det kommer jag iiiinte klara. Men riktigt nöjd med resultatet, där ser man :D
 
 
Det gröna är Pretty Polished lack Dresden Doll Diamond, tre lager utan underlack. Älskar verkligen detta lack!
Idén kommer från tutorialfashionvideo på Instagram.
 
 
Pretty Polished - Dresden Doll Diamond, grön onsdag, trött,

3 kommentarer

Karin

06 Apr 2016 21:14

Så himla söt manikyr!

Svar: Tack! Ja tassarna blev mycket söta.
Alexandra

Anonym

06 Apr 2016 21:47

Supergulligt! Åh jag är också såå trött, heela tiden, orkar inte göra nåt. Men i morgon har jag sovmorgon, helt ledig faktiskt. Men jag måste ändå upp och skjutsa dottern, så jag får inte sova så länge jag vill :-(

Svar: Skönt med sovmorgon och ledig dag, du kan ju tex ta en liten tupplur mitt på dagen :-D
Alexandra

Lottsky

07 Apr 2016 06:40

Åh så sött, älskar tassarna! =) Är snorförkyld just nu och därmed trött som attans... Det är troligen efter-vinter-hängighet, i alla fall kan jag känna mig lite extra hängig så här innan sommaren sparkar igång.

Svar: Ja tassarna blev gulliga. Gillar tassar men har inte vågat mig på dem förut. Går mycket förkylningar och sånt ni, krya på dig!
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej