ny grönis

2kommentarer

Jag har semester, lalalalalalala! Väldigt efterlängtad för jag och mina kollegor är ganska slutkörda... Vädret kunde dock varit bättre men tänker att det kommer när fler får ledigt. Fika och äta går ju att göra iaf som tur är! Igår blev det fika med Lina och smörgås med pappa och idag blir det lunch med Alex och Lina. 
 
Detta inlägg skulle faktiskt varit med förra onsdagen men fick besök av min lillebror så struntade i det. Fick vänta en vecka. Men nu är det i alla fall onsdag igen och dags för Karins Gröna Onsdag. Karin och Anders har ju fått en liten Mika, sån sötis! Stort grattis till er!
 
Så här kommer mitt bidrag. Detta är Isadoras - Limonade. En gulgrön halvskarp färg som är somrig och glad. Tror den kommer passa bruna händer perfekt. Jag har förgyllt manikyren med prickar gjorda av Essies - Blanc.
 
 
 
Essie - blanc, Isadora - Limonade, grön onsdag, nail art prickar,

2 kommentarer

Anki

24 Jun 2015 10:17

Härligt somrig manikyr. Mitt bästa pricklack är just essie blanc.

Svar: Tack! Ja, tycker den blev lyckad. Fungerar väldigt bra som pricklack :-)
Alexandra

Karin || Vacker & Underbar

24 Jun 2015 19:54

Jättefin nyans och manikyr! Och tack så mycket! <3

Svar: Tack! Blev nöjd, enkel o somrig :-) <3
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej