ny grön ledig onsdag

1kommentarer

Ledig! Wohoo! Kanske lite skönt att ha sportlov. ;) Dock inser jag hur ensam jag är förutom familjen, har inte många att umgås med helt enkelt. Men hittills har det gått bra ändå :P Lina och jag tog en liten promenad och en fika idag och imorgon ska vi äta lunch och leka med nagellack, tur hon står ut med mig :D
 
Men nu är det dags för nagellack! Idag har jag ju faktiskt ett nytt grönt lack att visa upp på Karins Gröna Onsdag. När jag handlade från Edgy Polish förra gången köpte jag ett grönt lack och så fick jag med ett i hemliga paketet så nu finns det lite nytt att visa. :D
 
Lacket på tassarna idag är Sparkling Agave från Rainbow Honey. Har inget lack från det märket förut så kan inte jämföra, men tyckte det var lite svår pensel att måla med. Här har jag två lager som täcker helt okej. Det är fullt med småttigt glitter som jag tänker kommer gnistra fint i vårsolen.
 
 
 
 
 
Edgy Polish, Rainbow Honey, grön onsdag, sparkling agave,

1 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

18 Feb 2015 20:33

Jättefin nyans! Lite sol på det där!

Svar: ja, det är så jag tänker, vårsolen är ett måste nu =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej