ledighetens sista gröna

1kommentarer

Kan inte fatta det, men det är sista onsdagen i frihet för mig. Man tycker i början av sommaren att den känns huuur lång som helst, men det är den inte. Så nu är den alltså här och jag spenderar den med att fixa naglarna och vara med på Karins Gröna Onsdag.
 
Den här veckan testar jag återigen någon nytt, jag har gjort en waterfall-manikyr med tre olika gröna lack. Det är rainbowhoney - sparkling agave, Nfu Oh - nr.431 samt Isadora - Turquiose Crush. Kan inte säga att det är min bästa manikyr direkt men är ändå hyfsat förtjust i den. Den glittrar fint i solskenet, ja solen tittar faktiskt fram lite försiktigt nu.
 
 Hur ser era naglar ut idag?
Isadora - Turquoise crush, Nfu Oh nr431, Rainbow Honey - sparkling agave, grön onsdag, nailart, waterfall,

1 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

05 Aug 2015 20:50

Jättefint! Kan verkligen se framför mig gnistret i solen.

Svar: Tack! Ja Isadoras crush-lack är underbara i solskenet.
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej