gammalt grönt igen

1kommentarer

Alltså så var det onsdag igen och en grön sådan hos Karin. Vill ju gärna vara med när jag har något grönt på tassarna men vi får väl se hur länge gamla nagellack men nya manikyrer accepteras. Lovar att det snart kommer något nytt (har ögonen på en ny godbit)!
 
Idag har jag iaf en french-dot-manikyr (eller var säger man, dot låter iaf bättre än prick). Jag har använd a-englands Tess D'urbervilles samt Jane Eyre.
 
 
 
 
Jag borde dock valt två lack med större skillnad mellan sig, dessa ser mest svarta ut. Men i solen glittrar lacken så fint i grönt och vinrött. Baloo fick vara med i bakgrunden också. Nåja, vad visar ni för grönt?
A-England, Jane Eyre, Tess D'urbervilles, nail art prickar,

1 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

22 Apr 2015 21:59

Åh snyggt! Och söta tassen!
oroa dig inte, viktigaste är att du är med!

Svar: tack, gillar den! ah min lilla bebis :Dvad bra för jag är gärna med!
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej