Pink sol-glittrig Thursday

1kommentarer

Veckorna går fort och nu är det torsdag igen. Den här veckan innebär det även Pink Thursday hos Emma =) Har nämligen både ett fint nytt rosa glitterlack samt en manikyr jag verkligen gillar.
 
Som ni ser är det verkligen inget komplicerat jag gjort, men jag gillar denna typen av manikyr väldigt mycket. Börjar med att måla ett tunt lager över ca halva nageln och nästa lager blir över hälften av det jag förut målat. Lacket är nytt och kommer från, för mig ett okänt märke, Toma och färgen heter Tourmaline. det är en genomskinlig bas fylld med massa småttigt glitter i rosa och silver. Det här är två lager så det täckte väldigt bra. Här ser det lite lila ut men i verkligheten är det mer rosa.
 
Nu sitter jag och fixar mina naglar inför nästa manikyr, har smörjt in dem med nagelolja från Oriflame, Nail Food. Har inte bestämt vad det blir för färg än, ska ställa mig framför mitt tårtfat i glas snart och välja :D
 
Glöm nu inte att det är fredag imorgon och snart helg!
xoxo
Oriflame - nail food olja, Pink Thursday, toma - tourmaline,

1 kommentarer

Emma

21 Sep 2014 18:55

Gillar denna manikyren så snygg och enkelt :)

Svar: tack! ja, som sagt, gillar den också, skarpt :D
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej