grön, förkyld & regnig onsdag

1kommentarer

Den här veckan borde varit en lätt vecka eftersom den började med två studiedagar. Men icke. Blev nämligen förkyld i lördags, ont i halsen, hes, huvudvärk och väldigt matt. Så lördag och söndag låg jag mest i soffan. Fick mycket läst iaf och det var väldigt trevligt. Tänkte i söndagskväll att den enda som förlorar på att jag är hemma imorgon är jag, behövs ju ingen vikarie, så jag stannade hemma och även måndagen tillbringades i soffan med tv och bok. Kände mig inte så himla dålig men igår efter jobbet var jag helt slut, så hade kunnat vara hemma då med. 
 
Men nu är det alltså onsdag igen och dags för Karins Gröna nageldag =) Denna vecka deltar jag med gamla lack men dock med en ny manikyr, och jag kan garantera att ingen kan göra en exakt likadan för vattenmarmoreringar är inte lätta att kopiera.
 
 
Lacken jag använt är Isadora - Combat Khakie, Isadora - Loden Green, Max Factor - Glam Green samt Depend  - 390 från våren.
 
Tur naglarna är fina för i det här grå vädret med regn hela dagen så är dem bra på att muntra upp en :P
Depend 390, Isadora - Combat Khaki, Isadora - Loden Green, Max Factor - Glam Green, grön onsdag, nail art, water marble,

1 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

24 Sep 2014 20:22

Verkligen fint! Krya på dig, jag är också jätteförkyld...

Svar: Tack. Visst är det jobbigt? Tack detsamma!
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej