varmvarm grön onsdag

1kommentarer

Idag har varit sommarens varmaste dag och jag har spenderat mesta tiden i en bil för att utforska pappas barndomshem, men roligt har det varit. Blir bilder på det en annan dag. Nu ska jag istället visa hur mina naglar ser ut. Är ju Grön Onsdag hos Karin så ska visa lite grönt, med betoning på lite för det är två naglar av tio som är gröna. Hade lite svårt att välja färg igår så hade lite kul :P
 
Dessa lack använde jag: OPI - A Roll In The Hague, Depend - 390, OPI - Chic From Ears To Tail, Depend - 352 och ett ljust lila sen flera år utan nummer, Isadora - Power Pink, Depend - ljusblå gammalt utan nummer, OPI - I Just Can't Cope-ACabana, Isadora - Go Green samt South Beach. Och så här blev resultatet :D
 
Sånt här gör mig glad :D Tyvärr hann jag inte släta till det med överlack så man ser på ring och pekfingret att det blivit repor och spår av kudden, men det bjuder jag på.
 
Varit borta hela dagen så nu ska jag däcka i soffan. Trevlig kväll!
Depend, Isadora, OPI, grön onsdag, nail art,

1 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

23 Jul 2014 21:29

Vilken härlig skittle! Jättefint!

Svar: tack! gillar såna här manikyrer, blir så glad av att titta på naglarna :D
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej