vit onsdag

1kommentarer

Onsdag igen med allt vad det innebär, sovmorgon, möten på jobbet (kändes som bortslösad tid idag...) och så är den ju grön också. Fast med all snö som fallit så är den vitvitvit.
 
Nagellacket jag har på mig för tillfället, och som jag hoppas Karin godtar till sin Gröna Onsdag, är Indigo Illusion. Det är ett duokromt lack från Nubar. Illusion är verkligen ett bra namn på det för ena sekunden ser det lila ut, sen är det grått, så är det glittrigt, lite rosaglänsande och sen ser det grönt ut. Väldigt vackert! Men då jag haft lacket på sen i söndags så har det mist sin glans (men finns många fina bilder på nätet).
 
           
Det är lite tunn formula men ändå lätt att måla med. Har inte tyckt att lacket sett blått ut så jag funderade lite över namnet, men på några av bilderna är det jätteblått. Som sagt, Illusion :D
 
Att jag som vanligt hade min hemnyckel i jackfickan var också en illusion så innan jag gick hem fick jag gå till mamma för att hämta min reservnyckel. Mycket irriterande! Men dem kom snart hem och jobbnyckeln förpassades från jackfickan till väskan där den hör hemma.
 
Nu blir det tv en liten stund innan det är dags för sängen. Min söta misse har redan lagt sig där, så gulligt. Han har blivit en riktig sängkatt så här på äldre dar, hur mysigt som helst :D
 
grön onsdag, indigo illusion, nubar,

1 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

15 Jan 2014 22:09

Det här är en av mina favoriter. Äääälskar det!

Svar: Jaa, det är verkligen jättefint och coolt! :D
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej