pink thursday

1kommentarer

Idag hade Alex och jag bokat en promenaddejt så redan kvart i tre gick jag från jobbet (lyxigt). Innan klockan var halv 6 hade vi gått en 45min promenad, handlat, jag hade ätit en köpesallad och hunnit sätta mig i fåtöljen med katten. Ojoj, vad ska man göra med all denna extra fritid?!
 
Hehe jo man deltar självklart i Pink Thursday hos Emma =) Den här veckan var det tema hjärtan hos Emma. Jag hade tänkt göra något extra men orkade inte utan det blev en liten sten på ringfingret i form av ett hjärta. Hoppas det blir godkänt :P Lacket är från Depends vår kollektion 2013 nr.346. Vet inte vad man ska kalla den, barbierosa typ. Det här är två lager, tyckte det var lite tjockt så hade i några droppar thinner.
 
 
Hämtade ut ett paket idag, från Edgy Polish yeah!
 
 
Fin prickig påse! Och där i låg ett lack från Bootie Babe och ett från Smitten Polish, så fick jag två klistermärken och en liten kola (mycket god, tack Katarina).
 
Jaha det var torsdagen den 13 februari, bara en dag ifrån sportlov :-D
Hoppas ni haft en bra vecka. kram
 
Bootie Babe, Depend 346, Edgy Polish, Pink Thursday, Smitten Polish,

1 kommentarer

Emma

14 Feb 2014 22:25

Sött :)

Svar: Tack =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej