syskon & en turkos pingvin

0kommentarer

Igår var jag hos mamma2 och där var alla syskonen. Lillebror Johan bor och jobbar i Bergen för tillfället så det är första gången jag träffar honom sedan i november, så det var extra kul! Lilla Bror var extra glad så den här gången grät han inte när han såg mig utan blev jätteglad, jag fick honom att skratta hela kvällen, men även att somna :D Vi fick mat och fika, som alltid jättegott.
 
Sen idag bjöd pappa oss barn på frukost på cafét, mysigt! Gäller ju att passa på när alla är hemma. Jens ville bli klippt så det blev en sväng till mamma och Connys sommarstuga, härligt väder! På eftermiddagen bjöd jag pappa och Kerstin på fika. Annars har jag mest suttit ute, ett tag i solen, men sen i skuggan i hängstolen och läst. Nu ikväll önskar jag dock att jag var på nattklubben med en drink i handen, och flera i magen, med bra musik och dans i benen men man kan ju inte få allt :P
 
Har äntligen virkat färdigt mitt senaste projekt, en turkos pingvin med vit mage. Trodde aldrig jag skulle klara det med beskrivningen men det gick hyfsat, blev lite fel med det vita men var ingenting som stör på nåt sätt. Så, vad tycker ni?
 
På twitter har min bild blivit gillad och delad två gånger, yeah :P
 
 
 
pingvin, virka,

Kommentera

Publiceras ej