ledig grön onsdag

1kommentarer

Idag är jag med på Karins Gröna Onsdag. Inte för att jag har något nytt lack att visa men iaf en ny kombo =) Vet att dem flesta är trötta på graffitilacken (sen lääänge). Men fick en idé som jag var tvungen att testa och jag tycker faktiskt att den blev ganska bra. Som grund har jag ett lager Mavalas - Samarkand nr.305 och så ett lager Isadora - Graffiti Mint uppepå. Torkar matt. Inte det mest tjusiga men det blev vårigt och det gör mig glad.
 
 
Jaha, vad har jag annars sysslat med då? Först ett besök hos tandläkaren för att laga tanden som gick sönder i helgen (vilket var tur för det var ett hål under en lagning som hade varit svår att upptäcka annars. För att fira att det gick så bra köpte jag med fika och åkte till mormor och morfar. Där satt vi i solen och pratade en timme. Sen blev det lite ärenden i centrum, en macka med Lina, besök på bibban och så hem. Och nu har jag målat naglarna som sagt.
 
Annars har det inte hänt massor här i veckan direkt. Har dock städat ganska rejält, dammsugade, torkade golv och slängde massa skräp i måndags. Sen igår skrubbade jag köket såsom köksfläkten, kryddhyllan osv. Hatar att städa men det blir ju bra när man är klar. Det är ytor som nu är vita som inte varit det sen jag flyttade in :D
 
Är inte bara jag som njutit av dessa lovdagar, katten ser ganska nöjd ut när han när som helst kan komma och bli klappad bakom örat =)
 
 
 
 
Isadora - mint, Maval - samarkand, grön onsdag,

1 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

16 Apr 2014 21:12

Fin kombo faktiskt! Grönt och lila är snyggt ihop!

Svar: tack! ja det tycker jag också!
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej