födelsedagspresent :D

0kommentarer

Igår fick jag andra delen av min födelsedagspresent från mamma2, nämligen en trevlig dag i stan för fika, shopping och middag. Vi började med fika och sedan lyckades till och med jag hitta en hel del att handla faktiskt :D
 
 
NINNI klänning multidessa köpte jag på Indiska .CARITA blus turkos
 
 
T-shirt Rosa Byxa - 100% Lyocelldessa köpte jag på Lindex (svarta byxor)
 
Köpte även ett par vita panellängder till vardagsrummet, har bara haft mörka gardiner där så jag tänkte testa något nytt =) Det både Eva och jag behövde köpa var skor, men efter flera affärer och mycket provande så hittade jag inga som var tillräckligt bra tyvärr. Men man kan ju inte få allt :P
 
När vi var trötta och hungriga gick vi på restaurang och åt thaimat. Vårrullar, räkor i vitlök och peppar, kycklingspett med jordnötssås, biff i röd curry och kokosmjölk, friterat fläsk med sötsur sås samt friterad banan och glass till efterrätt. Blev vitt vin till också. Snacka om att vi var mätta och trötta när vi var klara så då var det riktigt skönt att få åka hem till soffan. Var en mycket bra dag!
 
Varit en bra helg faktiskt (bara lite kvällsångest...), för idag har mamma och jag varit på bio. "Frozen". Ja, jag vet, det är en barnfilm, men vi älskar tecknat! Var en fin och magisk film!
 
Hoppas ni haft en bra helg!
godnatt
Frozen, Indiska, Lindex, thaimat,

Kommentera

Publiceras ej