kråkan krax

0kommentarer

I onsdags blev jag förkyld, värst var det med halsen. Torsdag och fredag var jag väldigt hes och hade rejält ont i halsen. I går var det precis att jag kunde prata efter en dag med lektioner. Tur det var en kort dag. Trots att jag mestadels varit tyst nu i ett dygn är jag fortfarande väldigt hes. När jag ringde till pappa förut kände han inte igen mig utan var tvungen att kontrollera namnet på mobilen två gånger för att tro att det var jag :D Men idag har jag inte lika ont iaf så det är skönt.
 
I går kväll var jag och åt tacobuffé för tredje gången, nu med Alex och hennes pojkvän. Annars har det inte hänt mycket, varit väldigt trött av förkylningen idag. Var tvungen att gå och handla lite kattmat vilket tog 45min innan jag var hemma igen (hade gått fortare att cykla men det hade gett mindre steg i tappa-tävlingen och det är ju inte bra :P). Efter det sov jag och Baloo på soffan i typ 1,5h. Jobbigt när mna känner sig dålig men inte tillräckligt för att vara hemma i sängen...jaja tur det är helg så jag kan vila :)
 
Är ju många som är förkylda nu, hoppas ni slipper det!
kram & godnatt

Kommentera

Publiceras ej