ocean crush = sand-hav-palmer

1kommentarer

Eftersom jag varit sjuk hela helgen och blev matt av att handla igår så bestämde jag mig för att vara hemma idag. Känner mig helt klart piggare så jag har orkat dammsuga och bokat tvättid, men känner mig matt och genomförkyld så tur jag var lite ego och sjukanmälde mig, för en hel jobbdag hade aldrig gått.
 
Men eftersom jag är hemma denna fina måndag tänkte jag att jag skulle delta i nagelvärldens Blå Måndag hos Lindas Nailorama om jag får. =) Jag köpte nyligen ett Sugar Crush-lack från Isadora. Det är ett lack med sandliknande matt yta precis som Sandlacken OPI har gjort. Det jag tänker visa är Ocean Crush nr.128.
 
                    
 
                 
 
Det är ett jättefint blått lack med grönt skimmer. Detta är två lager. Lättmålat som de flesta av Isadoras lack. Passande namn då det verkligen känns som det är ett havs-lack, ser palmer, vatten, sandstrand och sol framför mig. Var lite svårt att fånga färgerna och ytan på lacket. Haft det på i fyra dagar nu och jag kan inte sluta titta på mina naglar. Älskar det!
Blå Måndag, Isadora, Ocean Crush,

1 kommentarer

Alexandra

03 Jun 2013 21:12

Vad fint det här är. Måste snarast ner och köpa något sandlack!

Svar: Gör det, helt klart värt det! Skimrar så fint i solen dessutom. Var inte svårt att ta bort sen heller. =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej