rosa solbadande musse-torsdag

1kommentarer

Den här veckan har det verkligen varit härligt väder, massa sol, varmt i vattnet och en svalkande bris. Har varit med ut till mammas och Connys sommarstuga varje dag där jag solat (fast bara lite), badat (behöver verkligen köpa nya badkläder...) och legat i hängmattan med boken. En helt okej tillvaro tycker jag!
 
Igår när vi fikade kom jag på att jag sett en tjej på nätet göra Musse Pigg figurer på naglarna, bara huvud och två öron. Min mamma älskar Musse, har till och med en tatuerad på fotleden. Behöver jag säga att hon blev lite exalterad när jag lade fram idén :P Tyvärr var mitt svarta lack lite för tjockt vilket gjorde att figurerna inte blev helt perfekta, men hon är nöjd :D
 
Gjorde även en liten fluga på Mussen samt en nagel på varje hand med prickar i samma gröna färg som flugan.
Det rosa lacket är från Depend, tyvärr har numret skavts bort, det är en gammal färg. Det svarta är ett nailart-lack och det gröna är Go Green nr.648 från Isadora.
 
Det var mitt bidrag till Emmas Pink Thursday. Ska bli kul att se de andra bidragen :-)
Pink Thursday,

1 kommentarer

Emma

19 Jul 2013 09:35

Hihi vilken gullig manikyr! :)

Svar: haha tack =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej