ny outfit

0kommentarer

Har tänkt ge bloggen ett nytt utseende ett tag men som vanligt har min beslutsångest gjort det svårt för mig. Men nu ikväll bestämde jag mig och Cotton it is. Vad tycker ni? Önskar dock att man kunde lägga till en gilla-knapp samt en bakåt-knapp men jag hittar inte hur man gör. Har blogg.se ens såna knappar?
 
Jaja så här blev det i alla fall, tycker den ser helt okej ut. Ska försöka byta bilden högst upp men är ju ingen hacker direkt så vete sjutton om jag får till det, hehe.
 
Igår kväll hade vi lite tjejkväll med julklappsspel och drinkar. Blev en liten tripp till centrum för lite dans, men var väldigt lite folk och dem som var, var inte ens roliga så gick hem innan det stängde. Råkade dock sova ända till 12 idag trots att jag inte varit bakis. Sen blev det en promenad i kylan och solskenet ner till centrum för att fika med mormor och morfar. Trevligt! Sen har jag mest slöat med bok, katt, filmer och mat samt gjort några tripper till tvättstugan, alltid kul en lördagskväll :P
 
Ska se om jag kan fixa till det här och sedan blir det sängen för att läsa lite innan sovdags.
Hoppas ni haft en bra lördagskväll.
godnatt

Kommentera

Publiceras ej