En rosa dag!

2kommentarer

 Nu när jag är ledig så har jag ju massa tid att leka med mina naglar, så igår kväll ändrade jag min manikyr för att delta i Emmas Pink Thursday =D
 
Använt ett bubbelgumsrosa lack från Depend (tyvärr skavt av etiketten
vet inte vad det heter), Racy Fuchsia från Mavala samt
The sparkle that never sleeps från OPI Sephora. OPI-lacket består
av avlånga glitter i rosa, lila, blått, grönt, rött och silver samt
massa smått runt silverglitter i en genomskinlig bas. Blev lite småroligt!
 
Idag har jag fikat med Lina som är på besök från Skåne. Blev mycket prat vilket är trevligt när inte ses så ofta! Blev en liten tur till en inredningsbutik i centrum så jag köpte mig en ny rosa vårduk till köket. Blev även en tripp till bokhandeln där jag köpte Lars Rambes bok "Kvinnorna i sjön". Står att det ska vara en djup psykologisk thriller, en suggestiv skräckroman. Låter asbra! Kommer aldrig törs sova ensam igen :-P
 
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan bredvid katten för att läsa ut "Mullvaden".
Ha en bra torsdagskväll!
 

2 kommentarer

Emma

21 Feb 2013 18:59

Nu har jag lagt till dig! Kul att du är med :)
Så fin manikyr du fixat till :)

Svar: Kul! Tack så mycket!
Alexandra

Alexandra

21 Feb 2013 20:39

Det här var verkligen supersnyggt. Älskar när man gör olika saker på alla naglar :)

Svar: Tack så jättemycket! Ja, det är lite roligt att variera sig =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej