nytt grönt

2kommentarer

Hade lite tid igår innan jag skulle fika med fd kollegor och då blev det en liten rundvandring i affärerna i centrum. Självklart hamnade jag framför stället med nagellack :D Blev förtjust i Isadoras tre nya höstlack så köpte ett av dem. Blev nr.773 - Loden Green, vilket blir mitt bidrag till Karins gröna onsdag.
 
Var så sugen att jag målade om naglarna direkt när jag kom hem. Brukar tycka om Isadoras formula och färger men den här gången blev jag faktiskt lite besviken. Tyckte att det var lite svårt att måla med lacket, mycket som behövde städas upp efteråt. Dessutom tycker jag att det hållit dåligt och skadades lätt på nageln. Usch vad gnällig jag låter :P Färgen var inte riktigt vad jag trodde heller. Eller jag trodde inte det iaf, förrän jag tittade på det i solen. Då gnistrade det så härligt av ett fint fint glitter. Lovely!
 
        

På mina bilder ser lacket olivgrönt/grått ut. Har två lager, inget överlack. Det gnistrar i olika färger vilket fördjupar lackets färg. Det är ett fint höstlack (passade inte så bra idag med sommarvärmen). Mina bilder blev inte så bra så jag rekommenderar er att ta er en titt på Annes bilder på
 
Nu ska jag gå och lägga mig, hoppas det ska bota huvudvärken...
godnatt
Isadora, Loden Green, grön onsdag,

2 kommentarer

Sannas Naglar

29 Aug 2013 07:51

Loden Green är superfin tycker jag!

Svar: Ja verkligen, men måste erkänna att efter Annes fina bilder hade jag ganska höga krav och det blev inte riktigt så i verkligheten. Men fint är det!
Alexandra

Karin || Vacker & Underbar

30 Aug 2013 18:24

Jag tycker det här är jättevackert!

Svar: ja det är jättefint! men blev inte toppen på naglanra, kan ju vara att det känns för mörkt och höstigt i solskenet =) hoppas du mår bättre nu!
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej