puh...

0kommentarer

Förra veckan hade vi påsklov och jag är den första att erkänna att jag verkligen var lat, gjorde i stort sett ingenting förutom ligga i soffan och läsa. Tänkte därför när denna vecka började att jag skulle vara hyfsat pigg och ha nog med energi för veckan. Oj vad fel jag hade.
 
Redan i tisdags var jag helt slut, satt och frös och gick och lade mig redan halv tio, somnade bums och sov i nästan 9h (efter att jag fått gå upp och ta huvudvärkstablett mitt i natten). Har inte bara varit trött utan även känt mig lite förkyld och haft huvudvärk i stort sett i fyra dygn, det var jobbigt. Förkylningen verkar dock ha börjat backa redan så jag hoppas nästa vecka blir lite bättre.
 
Igår kväll var det riktigt lyckat dock. Jag var ute och åt middag med några gamla kollegor. Vi träffas inte så ofta men har kul när vi gör det och framförallt har vi väldigt mycket att prata om :-P
 
Nu ska jag återgå till min bok.
Önskar er en trevlig helg!

Kommentera

Publiceras ej