tur ja inte får panik ;-P

0kommentarer

Lärarjobbet består av väldigt många olika delar, och det är inte alla jag uppskattar... För tillfället är det omdömen som ska skrivas inför utvecklingssamtalen. Det är mycket som ska testas, bedömas och skrivas ner. Tycker det är jobbigt att denna del tar så mycket av vår tid i anspråk, är ju lärandet och jobbet med barnen som ska vara i centrum. Nu i höst har vi dessutom en ny plattform där vi ska skriva våra omdömen, så bara att lära sig det och förstå hur man ska göra har tagit extra mycket tid. Men i slutändan blir det säkert bra, behöver bara komma över värsta paniken först :-P
 
 
  A-Englands Princess Sabra i solskenet, så fint när regnbågens alla färger syns.
 
För att pigga upp i höstmörkret och stressen lekte jag lite med mina konad-saker i söndags. Sällan jag gör det men roligt är det. "Roten till det onda" är boken jag läser som ni ser, deckare av Peter Robinson.
 
 
Lite enkla manikyrer jag gjort på sistone. Köpt stenar i olika färger, extra kul!
 
konad,