Mål - vrål!!!!

0kommentarer

Jag har gjort det! Jag har gått i mål i tappa-tävlingen. Tog 40dagar istället för 60 och när jag gick i mål hade jag ett stegsnitt på runt 15300, helt klart nöjd :-D Varje dag låg jag på över 10000steg och förra veckan var jag inte ens under 15000 någon gång och hade dessutom två dagar på över 20000. Tävlingen har helt klart framkallat en ådra av tävlingsinstinkt hos mig som jag inte trodde jag hade. Antagligen för att jag hela tiden legat väldigt nära två kollegor men inte kommit om. Fast nu när jag gick i mål så gick jag om dem för mitt snitt var lite bättre. Jippi!!! Lite extra nöjd :-D Fortsätter lägga in steg tills tävlingen är slut för alla. Funderar dock redan på hur jag ska kunna toppa denna insats nästa år :O

Övrigt...varit himla kallt sista tiden. Regnar och blåst ganska mycket. Igår på nationaldagen var det dock skönt. Vi var ute i parken och tittade på musik o dansskolan, cirkusprinsessa, landshövdingen, Titanix och Magnus Carlsson (från Barbados), lite coolt.

Så en liten kvällsgåta: Denna vecka har två fredagar, en lördag och två söndagar. Hur? Lös den ni ;P

godnatt

Kommentera

Publiceras ej