Grinig :-P

0kommentarer

Har i tre dagar haft rejält ont i ryggen samt halsen. Har mest varit hemma och inte gjort någonting alls. Idag, fjärde dagen, märkte jag nöjt att det halsonda var borta när jag vaknade bara för att vara helt igentäppt i näsan istället. Typiskt mig. Usch vad grinig jag varit idag! Inte nog med det utan sen kapade en sommarjobbare med grästrimmer ner min växt som äntligen börjat slingra sig uppåt ställningen på uteplatsen (innanför staketet). Dessutom är det här andra inlägget jag skriver idag, förra försvann pga av en ko på blogg.se! Har aldrig varit jätteförtjust i kor och inte blev det bättre nu. XD
 
Idag har jag varit väldigt rastlös. Finns ju en gräns för hur mycket man orkar läsa liksom. Så nu på eftermiddagen har jag sysselsatt mig med lite manikyr istället. Oljat och smörjt in mina naglar och händer för att sedan tampas med bekymret, vad ska jag måla dem med :P Blev en lite annorlunda manikyr men jag blev nöjd. Slänger in ett kort på den samt den jag bar för två veckor sedan.
 
Önskar er en trevlig helg!
 
       
          Marzipan & South Beach från Isadora. två naglar med matt lack över medan
          de andra fick Confetti Kisses från H&M.
 
                  '
                 Ett lila Dependlack o så OPI:s The Sparkle That Never Sleeps.

Kommentera

Publiceras ej