Lättare ångest

0kommentarer

Erkänner att ångesten nu inte är nåt mot vad jag har upplevt, men ändå ingen trevlig historia. Har kollat upp det jag var tvungen till och fick inga bra nyheter. Överlever. I det stora hela inget hemskt men ändå hemskt, för mig, just nu... Har inte berättat för nån annan än Tommy. Borde det. Men väntar tills allt är klart... Men det var torsdagen det. 
 
Helgen har varit betydligt bättre. Tommy och Lina har tydligen planerat hela veckan och hållit det hemligt. Så efter lite vila gick vi en sväng och hamnade hos Lina på födelsedagsmiddag. Mycket trevligt! Fick bubbel, thaisoppa med räkor, chokladkaka och en massa massa prat. Sällan vi träffas så där så var väldigt mysigt!
 
Igår packade jag lite, slöade och sedan fikade vi hos mamma och spelade lite tärning. Efter vila åt vi räkor och tittade på Sopranos. Idag läste jag ut min bok, packat och ju slöar jag på soffan. Bra helg förutom förkylningen. Så trött och hängig. Orkar inget och vill inget. Borde verkligen packa mer... Ska fixa naglarna och ta en dusch så får vi se sen.
 
Kram
Flytta, Födelsedagsmiddag, thaimat, ångest,

Kommentera

Publiceras ej