blandad kompott

0kommentarer

Då jag inte riktigt kan få ändan ur vagnen och skriva ofta så får jag ju ta och göra en liten blandad kompott av allt som hänt. Några viktiga saker.
 
Ja, vad är då viktigt... För tre veckor sedan var vi hos mamma och Conny och fikade och när Tommy skulle sopa av nysnön av bilen så halkade han på en isfläck och slog handlöst i backen. Var så otäckt för han skrek och jag kunde inte göra nånting. Hade så himla ont. Dagen efter gick han till läkaren och visade sig att han hade tre brutna revben. Inte undra på att han hade ont stackarn. De två första veckorna var jobbiga för honom. Kunde inte ta sig i och ur sängen utan hjälp och allt gjorde ont. Nu går det framåt så varje dag känns lite bättre men han har fortfarande ganska ont. Så typiskt att den personen som redan har ont och problem med rygg och armar ska slå i och göra det ännu värre.
 
Nu till något roligare. Vi har skrivit på kontrakt och ska flytta ihop 1/4. Känns läskigt också. Jag har ju aldrig bott ihop med något på heltid. Men vi tog en trea så vi kan slå igen varsin dörr om oss om det behövs :D Ska bli kul! Men att flytta är ju så jobbigt, jag är helt enkelt inte tillräckligt organiserad för att flytta. Men har packat ner servisen iaf så det känns bra att åtminstone ha börjat :P
 
Hade planerat att fixa lite i källarförrådet idag men vaknade inte förrän halv tolv. Förstår inte, sovit över 9h igen. Men jag tänker att behöver kroppen sova så gör den det. Så vår väl bara vara glad för att jag kan sova ut på helgerna. Men nu har jag iaf ätit frukost, fått iväg en Oriflamebeställning och sett på tv. Om en halvtimme ska jag möt Tommy på cafét så dags att göra mig iordning.
 
Önskar er en bra helg!
xoxo
Flytta, brutna revben, halka, sambo,

Kommentera

Publiceras ej