Tiden går...

0kommentarer

Sjukt vad tiden tickar på. Jobbar, äter och sover. Lite socialt också. Men annars gör man inte mycket. Jobbet tar mycket tid och energi. Idag sa jag till och med till rektorn att "i vanliga fall vill jag bara ensam i klassrummet men inte med den här gruppen, de gånger jag är ensam är det så illa att jag funderar på att gå ut och lägga mig på vägen så jag blir påkörd och får ligga på sjukan ett tag". Jo, det finns endel att jobba mer i gruppen, suck. 
 
Annars då? Höst på riktigt, ganska kallt på morgnarna. I söndags firade vi Bror som fyllde hela fem år, sjukt vad stora de blivit. 
 
 
 
Av mig fick Bror nya målarböcker och tuschpennor samt lite pengar. Han ser ganska nöjd ut på bilden som Filip skickade på kvällen.
 
Hoppas ni har det bra. Kram 
fasters älsklingar, födelsedagfest, stressad lärare,

Kommentera

Publiceras ej