Sååå trött 😴

0kommentarer

Alltså jag har varit sååå himla trött i helgen. Att man är det i veckorna är ju inte så konstigt, men på helgen. I fredags somnade jag till flera gånger i Tommys soffa. Vi åt gott och pratade och jag vilade. 
 
 Vi åt rostasfilé med sallad och sås på blandad svamp och lök. O så lite vin till. 
 
Sov ungefär 10h och läste samt vilade bort nästan hela lördagen. Halv tre var jag tvungen att göra mig i ordning för vi skulle fira mamma.
 
 
Men oj vad segt det var, liksom tungt att lyfta benen. Suck. Var på kalaset fram till åtta typ och då hade jag lätt kunnat lägga mig och sova. Sov över åtta timmar nästa natt. Kände mig helt förstörd. Körde några maskiner tvätt innan vi tog en tur till skogen för att leta svamp med mamma och Conny. Kände mig yr och matt hela dagen, lite bättre efter fikan. Och sen var helgen slut. Kände oro för hur jag skulle orka jobba och ja, det har varit en tung dag...
 
Idag gick jag faktiskt på strejk. Påverkar inte andra så mycket, bara ett möte, men jag gick hem en timme för tidigt för jag orkade bara inte. Gråtfärdig och trött. Så nu ligger jag på sängen och vilar. Skönt. Imorgon är en annan dag... 
Födelsedagsmiddag, Rostas, Symptom på stress, stressad lärare, trött,

Kommentera

Publiceras ej