Blå fortfarande förkyld måndag

1kommentarer

Fortfarande förkyld och hängig. Hesheten försvann typ i tisdags och i onsdags vaknade jag upp med ont i halsen, täppt näsa och jag tror feber (har ingen termometer så gissar) . Skiten började om igen. Mådde jättedåligt så efter jobbet gick jag hem och sov, typ hela kvällen, såg bara Grey's samt lite av en film och sen sov jag nästan 11h på natten. Var bättre på torsdagen men varit hängig och så hela helgen. Inte orkat mycket. Samma för Tommy. Skitsjukdom. 
 
Men nu är det måndag igen och jag har blå naglar som jag visar hos Emelie på hennes blå måndag. Det ljusa är Ice Candy från Oriflame och det mörka glitterlacket är Blue Sapphire från Toma.
 
 
Blå Måndag, Nagellack The One, Oriflame, Oriflame - Ice Candy, Varmt, förkyld, sjuk, toma - blue sapphire,

1 kommentarer

Emelie

14 May 2018 22:16

Riktigt snygt med accentnageln och jag älskade den ljusa blåa färgen!

Svar: Tack! Gillar glitter men orkar inte ta bort det från alla naglarna så fick bli en.
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej