Karnebåt

0kommentarer

I helgen var det dags för årets karnebåtfestival. På fredagen var det jättefint väder, en ljummen kväll med god mat ihop med mamma, Conny och Tommy. Vi åt, gick en promenad i hamnen bland alla båtar och drack några drinkar. Mysigt. 
 
På lördagen regnade det större delen av dagen. Gick en promenad med Linas hund, för hon jobbade sen träffade jag Eva, Peter och smågrabbarna. Vi fikade och gick en sväng på marknaden. Blev inga karuseller för allt regn tyvärr. Men de fick varsin leksak, barnparaply samt lördagsgodis så de var nog nöjda ändå.
 
Jag åt pizza och gick en sväng med mamma medan Conny gick hem och såg fotbollen. På kvällen var jag hos Alex och vi drack vitt vin med Sprite och mixad vattenmelon. Ann-Sofie, Moa, Linda och Michis var också där. En ok kväll.
 
 
 
Ska berätta en annan gång om skiten som hände. Har inte med dem att göra. Men förstörde min kväll rejält. Var inte med dem sista timmarna utan satt på verandan med Tommy och sen gick vi hem runt elva och sen gick vi inte ut mer. Allt på grund av en idiot... En stor idiot som förstört mycket i mitt liv... 😭
Alkoholism, Festival, Karnebåtfestival, Kärlek, drinkar, familjen,

Kommentera

Publiceras ej